dinsdag 10 januari 2017

verandering

verandering.

Ik heb mij al een tijdje stil gehouden op mijn blog. Dit omdat er veel in mijn omgeving is gebeurt, waardoor ik niet zoveel tijd heb gehad om echt te schrijven. Ook omdat mijn laptop waterschade heeft. Maar de belangrijkste reden is, dat ik iets meer met mijn blog wil bereiken. Ik wil het niet alleen over mijn problematiek hebben. Zo interessant ben ik niet. Ik verwacht niet dat mensen mijn drama levens verhaal willen lezen. Ik wil wel over mijn problematiek schrijven, hoe ik er mee om ga maar ook bruikbaaren tips er in mee geven. Wat meer informatie toevoegen. Daarbij moet ik mijn blog even aan scherpen op mijn slechte woordenschat. Hier gaat ook tijd in zitten. Ook wil ik mijn blog persoonlijker maken. ik heb een hobby fotograferen. Alleen geen goede spiegel reflex camera. Ik wil zelf originele foto's maken bij de onderwerpen waarover ik schrijf. Ik voeg wel plaatjes toe bij tekst op het wat op te leuke. Maar ik hecht me nu geen waarde aan de afbeeldingen. Ik voel niet dat ze helpen met uitdrukken. 

onderwerpen.

De komende tijd ga ik over deze onderwerpen wat meer schrijven en uit werken. 
  • ptss.
  • nachtmerries.
  • misbruik.
  • sociaal vlak.
  • agressie problematiek.
  • zoektocht naar mezelf.
  • blinde ouder. 
  • om als kind mantelzorger te zijn.
  • autistische familie lid.
  • ervaringen met leven op een woongroep.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten